Πώς λειτουργεί η έκδοση & εκτύπωση QR code στον Δήμο Αθηναίων

1) Δημιουργία λογαριασμού για έκδοση QR code

Ξεκινήστε δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό. Αφού έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που δημιουργήσατε.

2) Υποβολή εγγράφων για καταστημα, περίπτερο ή οικοδομικό έργο

Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να αποκτήσετε τον QR κωδικό καταθέτοντας τα απαραίτητα έγγραφα.

Δείτε αναλυτικά ποια έγγραφα απαιτούνται εδώ.

3) Επιλέξτε από τις διαθέσιμες εκτυπώσεις μας

Διαθέτουμε έτοιμες λύσεις εκτύπωσης για να προβάλετε τον QR κωδικό σας με επαγγελματικό και ανθεκτικό τρόπο, κατάλληλο για εξωτερικούς χώρους.

Δείτε τις επιλογές εδώ.

4) Πρόσβαση στους κωδικούς QR μου

Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, θα μπορείτε να κατεβάσετε τον QR code από τη σελίδα του λογαριασμού σας, στην καρτέλα QR Κωδικοί.

5) Ανάρτηση του QR Code στην πρόσοψη του χώρου

Αφού αποκτήσετε τον QR κωδικό, θα πρέπει να τον αναρτήσετε σε εμφανές σημείο στην πρόσοψη του καταστήματος, του περιπτέρου ή του εργοταξίου, σύμφωνα με τις οδηγίες του Δήμου.

Λήψη της Επίσημης Παρουσίασης

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το QR Code που απαιτείται να αναρτήσω στο κατάστημά μου;

Το QR Code περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την άδεια λειτουργίας του καταστήματός σας, τον καθορισμένο χώρο για τραπεζοκαθίσματα και το σχετικό σχέδιο που έχει εκπονηθεί από μηχανικό. Αναρτώντας το στην είσοδο του καταστήματός σας, εξασφαλίζετε τη διαφάνεια και διευκολύνετε τους ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές.

Είναι υποχρεωτικός ο QR code για όλες τις περιπτώσεις;

Ναι. Ο Δήμος Αθηναίων απαιτεί QR code σε κάθε περίπτωση κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, είτε πρόκειται για κατάστημα, περίπτερο ή εργοτάξιο.

Τι συμβαίνει αν δεν τοποθετηθεί ο QR code;

 Η μη ανάρτηση του QR code θεωρείται παράβαση και ενδέχεται να επιφέρει κυρώσεις από τις δημοτικές αρχές.

Τι έγγραφα χρειάζομαι;

Για να εξασφαλίσετε την ορθή λειτουργία του καταστήματός σας, θα χρειαστείτε την άδεια λειτουργίας, το σχεδιάγραμμα του χώρου από μηχανικό, και τα έγγραφα που καθορίζουν τον παραχωρημένο χώρο για τα τραπεζοκαθίσματα.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω;

Ξεκινήστε κάνοντας εγγραφή στην υπηρεσία μας εδώ και εξασφαλίστε την αποφυγή παραβιάσεων των νέων κανονισμών, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του καταστήματός σας.

Μπορείτε να αναλάβετε και την εκτύπωση;

Φυσικά. Παρέχουμε επιλογές εκτύπωσης σε ανθεκτικό και αδιάβροχο υλικό, ιδανικό για εξωτερική χρήση.