Οι πρόσφατες αλλαγές του Δήμου Αθηναίων, ωθούν τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν υπηρεσίες κωδικού QR για να διασφαλίσουν τη διαφάνεια και μία καλύτερη λειτουργική διαχείριση. Αυτές οι αλλαγές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να τοποθετούν κωδικούς QR στις εισόδους τους, που συνδέονται με βασικές λεπτομέρειες όπως την άδεια λειτουργίας του καταστήματός σας, τον καθορισμένο χώρο για τραπεζοκαθίσματα και το σχετικό σχέδιο που έχει εκπονηθεί από μηχανικό.

Οι νέοι κανονισμοί επικεντρώνονται στις προσπάθεια καταπολέμησης της διαφθοράς, επιτρέποντας στους πελάτες και τις αρχές να επαληθεύουν γρήγορα τη νομιμότητα μιας επιχείρησης σαρώνοντας έναν κωδικό QR. Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη με τους πελάτες, διασφαλίζοντας ότι μπορούν εύκολα να επιβεβαιώσουν ότι η επιχείρηση λειτουργεί νόμιμα. Για τις επιχειρήσεις, αυτό το σύστημα απλοποιεί τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις αδειοδότησης και μειώνει τον διοικητικό φόρτο της διατήρησης και της ενημέρωσης της φυσικής γραφειοκρατίας.

Οι κωδικοί QR εξορθολογίζουν επίσης τις επιθεωρήσεις, καθώς οι δημοτικές αρχές μπορούν γρήγορα να επαληθεύσουν τη νομιμότητα μιας επιχείρησης κατά τη διάρκεια των ελέγχων, ελαχιστοποιώντας τις διακοπές στις καθημερινές λειτουργίες. Για όσους χρησιμοποιούν δημόσιους χώρους, οι κωδικοί QR διευκρινίζουν ποιες περιοχές είναι εξουσιοδοτημένες να καταλαμβάνουν, αποτρέποντας πιθανά πρόστιμα

Μπορείτε να ξεκινήσετε και να αποκτήσετε ένα κωδικό QR για την επιχείρησή σας γρήγορα και εύκολα κάνοντας μια εγγραφή εδώ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:

Νέος Κανονισμός Δήμου Αθηναίων: Σφραγίσεις και Πρόστιμα για Παράνομη Κατάληψη Κοινόχρηστου Χώρου – Ποιος Χρειάζεται

To QR Code μπήκε στη ζωή μας και είναι υποχρεωτικό....Περισσότερα

Ειναι το QR Code υποχρεωτικό για το κατάστημά μου;

Τα τραπεζοκαθίσματα και τα περίπτερα της Αθήνας έχουν μπει στο...Περισσότερα

MyStreet και QR Code: Πώς Ενισχύεται ο Έλεγχος των Δημόσιων Χώρων στην Αθήνα

Η χρήση του δημόσιου χώρου σε πόλεις όπως η Αθήνα...Περισσότερα