Πως μπορώ να ξεκινήσω και ποια έγγραφα χρειάζονται

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε την απόλυτη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής να επιδείξει μηδενική ανοχή σε περιπτώσεις διαφθοράς και κακοδιαχείρισης. Το κύριο μέλημα είναι η ενίσχυση της διαφάνειας και η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση των δημοτικών υπηρεσιών, ιδίως σε σχέση με την αδειοδότηση και τη λειτουργία των καταστημάτων.

Πως μπορώ να ξεκινήσω;

Ξεκινήστε κάνοντας εγγραφή στην υπηρεσία μας εδώ και εξασφαλίστε την αποφυγή παραβιάσεων των νέων κανονισμών, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του καταστήματός σας.

Απαιτούμενα Έγγραφα

Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, οι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα χρειαστεί να προσκομίσουν και να αναρτούν τα εξής έγγραφα:

  • Άδεια λειτουργίας καταστήματος: Επίσημο έγγραφο που επιβεβαιώνει τη νόμιμη λειτουργία του καταστήματος.
  • Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης: Σχέδιο εκπονημένο από εξουσιοδοτημένο μηχανικό που δείχνει τη διάταξη του καταστήματος.
  • Άδεια χρήσης κοινοχρήστων χώρων: Ειδικό έγγραφο που επιβεβαιώνει την έγκριση για τη χρήση κοινών χώρων που έχουν παραχωρηθεί για τραπεζοκαθίσματα.

Δείτε πως μπορείτε να εκδώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα Εδώ

Έκδοση κωδικού QR

Εφόσον έχετε κάνει εγγραφή στην υπηρεσία μας και έχετε τα απαιτούμενα έγγραφα, μπορείτε να αποκτήσετε τον κωδικό QR για την επιχείρησή σας εδώ

Οι αλλαγές αυτές έχουν σκοπό να ενισχύσουν τη διαφάνεια στη λειτουργία των καταστημάτων στην Αθήνα, προάγοντας ένα πιο αξιόπιστο και αποτελεσματικό σύστημα διοίκησης.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: